Mało ryby.
Sprawdź nasze Opinie
Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.
Jak na cenę lunchu jedzenia mogłoby być 15-20% więcej.
Pozna Informacja o terminie dostawy.
Długi czas dostawy
wszystko na 5+!
Zamowilam tatar - był smaczny, choć nieco bez wyrazu, zabrakło mu doprawienia i różnych tekstur ('mus z ogórka kiszonego' to jednak nie to samo co ogórek krojony). Duży Plus za zniżki na zamówienia z odbiorem osobistym.
Lunch był EKSTRA! Oby takie były częściej
Wszystko super👍!!!
Wszystko było przepyszne - z pewnością będziemy wracać!
Jedzenie pyszne, duża porcja, frytki nadal chrupiące po dojechaniu do domu, Burger obłędnie pyszny!
Kotlety mielone są zdecydowanie za słone
Bardzo smaczne jedzenie i czym bardziej tęsknimy za możliwość zjedzenia na miejscu
Jak zwykle przepyszne jedzenie. Burger rewelacja. Kaczuszka palce lizać. A tatar - Boski
Żurek zimny i słony, pierogi średnie, kotleciki takie sobie. Kiedyś mieliście leszcze jedzenie
Brakuje mi możliwości wyboru opakowań eko/biodegradowalnych
Niezmiennie wysoka jakość dań. Znakomite.
Super! Polecam!!!
Kocham Was 😁❤
Smacznie jak zawsze 😀
Świetna restauracja. Znakomita obsługa. Zamówienia on-line realizowane perfekcyjnie.
Wczoraj bardzo się ucieszyłam po otrzymaniu od Państwa sms-a,ze można zamawiać dania on-line Natychmiast złożyłam zamówienie na 2 szt tatara z prośbą o nie umieszczanie 3 składników ze zwykle tam dodawanych. Otrzymałam tatara bez cebuli , mimo iż nie zastrzegłam ,żeby go tam nie dodawać. Zwykle tatar , który jadałam w Państwa restauracji był koloru różowego i wyglądał apetycznie , ten który otrzymałam był koloru brunatnego z kawałkiem żółtka i wyglądał nieapetycznie. Odwiedzałam Państwa restaurację stosunkowo często, a tatar był zawsze przeze mnie zamawiany i nie wyobrażałam sobie żadnego dania głównego bez tej przekąski.
Nadmienię,że jesteście Państwo jedyną restauracja w Warszawie w której jadałam tatara. Zawsze byłam obsłużona w Państwa restauracji super i czułam , że jako klient jestem dla Państwa ważna. Wczoraj poczułam się trochę zlekceważona. I nie chodzi tu tylko o tę cebulę- tylko tak po prostu o to,że zamówienie on-line było jakościowo gorzej obsłużone. A przecież wybierając dania z Państwa restauracji oczekiwałam zupełnie czegoś innego.